PostHeaderIcon Тренінг для представників Державної прикордонної служби України

29 листопада 2017 року в рамках реалізації проекту «Поширення Національного механізму взаємодії суб'єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми, в Україні», який впроваджується Громадською організацією «Фундація «Гармонізоване суспільство» за підтримки Координатора проектів ОБСЄ в Україні та уряду Канади, відбувся тренінг на тему: «Особливості впровадження Національному механізмі взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи в сфері протидії торгівлі людьми», в якому взяли участь представники Державної прикордонної служби України.

header logo lg

Мета тренінгу ‒ посилення практичної взаємодії  всіх суб’єктів НМВ у виявленні фактів торгівлі людьми, встановленні та реєстрації осіб,  які постраждали від торгівлі людьми;  налагодження оперативного обміну інформацією з метою всебічного та повного надання допомоги постраждалим особам;  обговорення актуальних питань щодо вдосконалення законодавства у сфері торгівлі людьми, налагодження обміну досвідом і кращими практиками серед суб’єктів НМВ.  

В ході тренінгу було наголошено, що саме Державна прикордонна служба України є однією із перших ланок профілактики, превенції, оперативного виявлення та оперативного реагування на випадки торгівлі людьми.

Насичена програма тренінгу дала змогу учасникам засвоїти теоретичний матеріал у практичних заняттях.  Жвавий інтерес з боку учасників до піднятої проблеми, прагнення підвищити свій рівень обізнаності та кваліфікації сприяло виробленню можливих шляхів налагодження взаємодії між структурними підрозділами на місцях і зміцненню подальшої співпраці у відповідній сфері.

 

Контактний центр

Державної прикордонної служби України

 Багатоканальний телефон:

+38 (044) 527-63-63

ЦІЛОДОБОВО

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Надання громадянам відповідей на питання консультаційного характеру в межах компетенції Державної прикордонної служби України

 у робочі дні з 08:30 до 17:00

(крім святкових, неробочих і вихідних днів)

 Всі телефонні розмови за телефоном служби "Довіра" з абонентами записуються

(здійснюється аудіофіксація)

 Дзвінки тарифікуються на загальних підставах

1545 - урядова "гаряча лінія" для приймання звернень громадян

Звертаємо Вашу увагу!!!

Питання, що пов’язані з розглядом запитів з питань доступу до публічної інформації та відносин,

що виникають між суб’єктами владних повноважень не належать до повноважень служби “Довіра” 

Контактного центру Державної прикордонної служби України.